Проследяване на пратка
Когато получим потвърждение, че продуктите от Вашата поръчка са готови, изпращаме съобщение към Вашия email. Там може да намерите уникалния код и връзка за проследяване на пратката.
При натискане на връзката, ще бъдете препратени към онлайн системата за проследяване на Еконт Експрес, където ще получите подробна информация за движението и статуса на Вашата пратка.
Моля, обърнете внимание, че кодът за проследяване се съставя преди пратката да бъде предадена към куриера.
При натискане на връзката за проследяване, ако получите грешка "Не е открита пратка с този номер", това може да означава, че:
- Пратката не е преминала финална инспекция преди изпращане и има нужда от допълнително обработване.
- Пратката е пусната от нас, но все още не е въведена в системата на Еконт Ескпрес.
Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас по посочените в секция Контакти методи.